Jautājumi uz kuriem meklēsim atbildes meistarklasē:
- Kas ir feedback?
- Vai ir iespējams uzlabot feedback sniegšanu?
- Kas raksturo labu feedback?
- Ar ko feedback atšķiras no kritikas?
- Kā saņemt feedback?
Mēdz uzskatīt, ka konstruktīva atgriezeniskā saite un kritika ir viens un tas pats. Feedback jeb konstruktīva atgriezeniskā saite ir informācija par personas rīcību ar mērķi veikt uzlabojumus. Lai gan šie termini tiek lietoti līdzīgās situācijās, starp tiem ir atšķirības, īpaši veidā, kā tos pasniedz. Kad mēs izsakām cilvēkiem iedrošinājumu vai iespējamās korekcijas par viņu veikumu, mēs novērtējam pūles un rezultātu, kā arī dodam iespēju mainīt nevajadzīgus ieradumus.
"Feedback vērtība ir nevis tā sniegšanā, bet ja tās saņemējs seko norādēm".
Feedback jeb konstruktīva atgriezeniskā saite ir svarīgs un vajadzīgs darba rīks, kas palīdz gan iekšēji, gan ārēji attīstīt uzņēmumu.
Kā piemēru šīs tēmas sakarā var minēt autovadītājus - katram autovadītājam ir spidometrs, taču neskatoties uz to viņi pārkāpj ātrumu. Kritika ir ik uz soļu, bet palīdzošs feedback ir reti sastopams.
Meistarklases programma:
- Feedback vs kritika;
- Vismaz trīs praktiski uzdevumi;
- Feedback mērķis un motivācijas;
- Feedback formula;
- Klausīšanās līmeņi;
- Ieteikumi.
Meistarklasi vada "DarbaGuru Academy" lektors Daniēls Godiņš
Laiks: 2018.gada 7. jūnijā plkst. 14.00–17.00
Vieta: semināru telpa Bērzaunes ielā 11a, 2. stāvā, Rīgā
(bezmaksas automašīnas novietošanas iespējas t/c Domina stāvvietā)
Dalības maksa: 49 eiro
(15% atlaide LTRK, BNI biedriem un 10% atlaide IIZI kupona īpašniekiem)
Piesakieties: ŠEIT
Papildu informācija: academy@darbaguru.lv Mob. +371 27000779