Uzņēmēja Oskara Čodora un „Watex” stāsts

Uzņēmēja Oskara Čodora un „Watex” stāsts
Foto no Oskara Čodora personīgā arhīva

Veiksmīga uzņēmēja un personīgā zīmola attīstībā un karjeras izaugsmē būtiski ir tas, kāds Jūs esat kā cilvēks, cik daudz darba un laika ieguldāt savā uzņēmējdarbībā, vai esat tajā iekšā ar visu sirdi, un būtiski arī ir, kādi faktori saslēdzas, lai gūtu panākumus. „Watex” vadītājs Oskars Čodors ir ne tikai veiksmīgs uzņēmējs ar skaidru nākotnes vīziju, bet arī atvērts, pozitīvs un uzmanību piesaistošs personīgais zīmols.

Kādas ir Jūsu “superspējas”?

Par „superspējām” varētu varbūt saukt to, ka uzņēmums „Watex” ir dibināts, apvienojot universitātē iegūtās zināšanas un teoriju ar iepriekš gūto pieredzi un praksi. Daudzi uzņēmēji dara kaut ko intuitīvi un mācās tikai no savām kļūdām, bet gan man, gan arī maniem kolēģiem bija iespēja augstskolā apgūt teoriju un šeit, uzņēmumā, iegūt praksi. Tās tad, manuprāt, ir tās „superspējas”.

Ko Jūs darāt labāk par citiem?

Man pašam to grūti novērtēt. Šo jautājumu labāk būtu uzdot kādam no malas. Domāju, ka daru visu ar tādām pašām īpašībām, kā jebkurš uzņēmējs, kurš ir veiksmīgs un kaut ko sasniedzis savā uzņēmumā vai uzņēmējdarbībā. Manuprāt, tur „saslēdzas” kopā daudz ķīmijas – veiksme, cītīga strādāšana, atbildība, ieguldītais laiks un domāšana, problēmu risināšana, arī intuīcija un vīzija par nākotni. Protams, arī komunikācija ar cilvēkiem, jo tas arī ir viens no svarīgiem faktoriem.

Kāpēc izvēlējāties kļūt par uzņēmēju?

Tāpēc, ka pats var regulēt savu laiku, nav tās 8 stundas darba laika. Protams, es par uzņēmumu domāju 24 stundas dienā un 7 dienas nedēļā, bet es varu nedaudz brīvāk pats justies. Es neeju uz darbu tikai darba pēc, bet esmu tajā visā iekšā ar pilnu atdevi, ar visu sirdi un dvēseli iesaistos tajā, ko daru. Līdz ar to ir pavisam citas sajūtas un emocionālais gandarījums par mazajām uzvarām vai pārdzīvojumi par kādām lietām. Ja tas ir tavs, tad sajūtas ir daudz asākas. Tu rūpējies par savu uzņēmumu tāpat kā par bērnu – ārstē viņu, apģērb, pabaro... Protams, ir arī kāda atdeve, ko sagaidi.

Kādas ir Jūsu dzīves un darba vērtības?

Noteikti svarīgākā vērtība ir uzticēšanās. Iegūt uzticību no klientiem, uzticēšanās darbiniekiem, ka viņi paveiks labi savu darbu, darbinieku uzticēšanās man kā labam uzņēmuma vadītājam... Svarīga man arī ir korekta darba izpilde – vai klients ir apmierināts ar paveikto un vai ir sasniegts vēlamais darba rezultāts ilgtermiņā.

Kurus vārdus un frāzes Jūs visbiežāk lietojat, lai raksturotu sevi?

Atraktīvs, enerģisks, pozitīvs, radošs.

Kas padara Jūsu darba rezultātus interesantus un unikālus?

Mēs kā uzņēmums atšķiramies no citiem, jo visam, kam mēs pieejam, nemēģinām kaut ko kopēt no citiem, bet pieiet tam ar savu domu un ideju, un bieži vien tā ir pareizā un ar pozitīvu rezultātu. Vārdu sakot, mēs domājam līdzi, ko darām.

Kas Jūs patiesi aizrauj?

Dzīve un tās iespējas. Prieks ir par to, ka ir laba veselība, apkārt ir forši cilvēki un ir tās iespējas, kas tiek dotas. Viss kopā – dzīve!

Kādam, Jūsuprāt, jābūt labam uzņēmuma vadītājam?

Tādam, uz kuru var paļauties – gan klients, gan darbinieki, gan arī pats tic tai idejai, ko dara. 

Lasiet arī citus Latvijas personīgo zīmolu stāstus:


Uzņēmējas Vinetas Spoģes un "Association of Professional Coaches Latvia" stāsts
Stila konsultantes Irēnas Jankovskas stāsts
Finanšu konsultanta un BNI Vivaldi direktora Edgara Zālīša stāsts
Uzņēmējas Ingas Dalibas un „DarbaGuru” stāsts
Komunikācijas ekspertes, pasaules apceļotājas un blogeres Zanes Eniņas stāsts
Biohakinga entuziasta Māra Žundas un "Rūdīšanās skola" stāsts
Uzņēmēja Rinalda Tēra un "RE/MAX" stāsts
Uzņēmējas Zanes Bičevskas un „DIVI grupa” stāsts
Eurolife Latvia realizācijas direktores Hellas Milbretas - Holmas stāsts
Uzņēmēja Pētera Urtāna un "RigaBrain" stāsts
Neirovalodas kouča Lindas Adamovas stāsts

Atpakaļ