Konferencē “Digital Jungle” piedalīsies tādi vadošie mārketinga speciālisti kā Aldis Maldups , Marta Elste, Dominik Krześlak, Signe Kļaviņa, Laura Vanaga-Mickeviča, Inga Daliba un Gundars Strazdiņš. Eksperti sniegs unikālu atzinumu, kā neapmaldīties pieejamo rīku un iespēju daudzveidībā, sasniedzot ilgstpējīgi veiksmīgu zīmola identitāti digitālālajā vidē, kuru novērtēs gan darbinieki, gan klienti, sadarbības partneri, mediji u.c.
Viena no tēmām, kas tiks apskatīta konferencē, būs “Personīgā zīmola veidošana LinkedIn-ā”. Par to runās personīgās zīmolvedības konsultante, lektore, rekrutiere, personāla atlases un konsultāciju uzņēmuma "DarbaGuru" un personīgās zīmolvedības akadēmijas "DarbaGuru Academy" radītāja un vadītāja Inga Daliba.
Lai arī mūsdienās labi apzināmies, cik nozīmīga ir atrodamā informācija globālā tīmekļa meklētājos vai konkrētos sociālajos tīklos, joprām ir atklāts jautājums, kā tieši labāk un kvalitatīvāk veidot savu personīgo zīmolu interneta vidē, lai tas palīdzētu sasniegt mūsu profesionālos mērķus. Profesionālais sociālais tīkls LinkedIn ir ievērības cienīga platforma, kas var palīdzēt personīgā zīmola veidošanas procesā.
Konferencē runāsim:
- kādi ir veiksmīgu personīgo zīmolu veidojošie elementi;
- kā tekstuāli un vizuāli noformēt savu LinkedIn profilu, lai tas kalpotu mērķim;
- kā mērķtiecīgi veidot komunikāciju un noderīgo kontaktu loku LinkedIn-ā.
Pilna pasākuma programma un reģistrācija šeit: https://www.digitaljungle.lv/