Apmēram 70 dalībnieku lielā auditorijā trīs stundu garā seminārā tika runāts par mūsdienu speciālista, vadītāja, uzņēmēja personīgo zīmolvedību.
Galvenās semināra tēmas:
- personīgais zīmols un tā izveides pamatelementi;
- personīgais zīmols un e-reputācija;
- Facebook iespējas un ideālā ieraksta izveide;
- profesionāla LinkedIn profila izveide – vajadzīgā un liekā informācija tajā;
- biežāk pieļautās kontaktu veidošanas kļūdas LinkedIn;
- pašprezentācijas iespējas tīklošanas pasākumos;
- ieteikumi sekmīgai tīklošanai.
Semināra gaitā bija arī vairāki praktiskie uzdevumi, kuru laikā dalībnieki varēja izveidot tekstu veiksmīgai pašprezentācijai interneta vidē, kā arī patrenēties publiskā 30 sekunžu uzrunā auditorijas priekšā.