Seminārs-grupas konsultācija: Personīgā zīmola nozīme mūsdienu biznesa vidē

Seminārs-grupas konsultācija: Personīgā zīmola nozīme mūsdienu biznesa vidē

Mūsdienās personīgās zīmolvirzības jēdziens plaši tiek saistīts ar interneta vidi un to informāciju, kādu par konkrēto cilvēku darba devējs vai sadarbības partneris var atrast, piemēram, Google meklētājā vai sociālajos tīklos.

Personīgā zīmolvirzība (angļu, personal branding) ir prakse veidot sevi un savu karjeru līdzīgi kā uzņēmumi sabiedrībā veido un popularizē savu tēlu, lai piesaistītu pēc iespējas vairāk sadarbības partneru, klientu, pircēju.

Mūsdienās tā nepieciešama praktiski visiem, kas darbojas pakalpojumu sniegšanas sfērā – juristiem, ārstiem, pasniedzējiem, apdrošināšanas speciālistiem, brokeriem u.tml. Gandrīz dzīves nepieciešamība ir frīlanceriem, rakstniekiem, māksliniekiem, uzņēmējiem.

Personīgā zīmolvirzība nepieciešama katram, kurš vēlas pats kontrolēt savu dzīvi – savus ienākumus, savu statusu, savu labklājību. To nosaka arī vēlme būt pašam, pašizteikties, pašrealizēties.

DarbaGuru aicina uz semināru-grupas konsultāciju, kuras laikā parunāsim par:

  • personīgā zīmola nozīmi mūsdienās;
  • tā veidošanas iespējām reālajā un interneta vidē;
  • kvalitatīvu pieeju kvantitatīvās vietā.

Norises vieta un laiks:

Otrdien, 15.martā 16:00-17:30

DarbaGuru birojs – Bērzaunes ielā 6a – 3.stāvā, Rīgā
Atrašanās vieta kartē - https://goo.gl/V9TSRR

Seminārs-konsultācija notiek mazā grupā (līdz 5 cilvēkiem), tāpēc lūgums pieteikties savlaicīgi!

Piesakoties e-pastā, droši rakstiet savus interesējošos jautājumus par tēmu. Tas palīdzēs semināru padarīt daudz produktīvāku.

Pieteikšanās: 

inga@darbaguru.lv

Dalības maksa:

30 EUR (PVN iekļauts)

Atpakaļ