Profesionāla tēla radīšana
Sociālais tīkls LinkedIn ir kā digitālā vizītkarte. Ikviens, kas aplūkos profilu, iespējams, iepriekš Tevi pat nepazīdams, jau gūs pirmo priekšstatu par Tavām spējām biznesā, akadēmiskajā vidē vai jebkurā citā nozarē, kurā Tu darbojies. Tāpēc šī ir lieliska iespēja kā sevi prezentēt nozares līderiem, Tevis vadītā semināra apmeklētājiem vai rekrutieriem. Par to, kā izveidot atpazīstamu un profesionālu LinkedIn profilu privātās konsultācijās un meistarklasēs stāsta DarbaGuru Academy līdzdibinātāja Inga Daliba. Viena no meistarklasēm notiks jau 19.oktobrī, par to plašāku informāciju var lasīt šeit.
Kontaktu loka veidošana
Šodienas viena no lielākajām atslēgām uz panākumiem ir īstais kontakts, kas mūs var aizvest līdz darījumam, karjeras pakāpienam vai jaunai darbavietai. Lielisks rīks kā iepazīties ar jauniem kontaktiem ir tīklošanas pasākumi klātienē, bet ne visos ir iespējams piedalīties. Tāpēc LinkedIn ir vēl viena iespēja ar sevi iepazīstināt. Kāpēc gan to nedarīt?
Nozares aktualitāšu pārzināšana
LinkedIn līdzīgi kā Facebook ir izveidotas kopienas, kurās dalīties ar savu viedokli par sev interesējošām tēmām, lapas, kurās uzzināt jaunākās aktualitātes nozarēs, kā arī iespēja lasīt oriģināltekstus, ko veidojuši kontakti, kuriem sekot. Šāda informācijas aprite palielina redzesloku un katrs uzzinātais fakts var kalpot par sarunu tematu nākamajā klātienes tīklošanas pasākumā vai biznesa tikšanās reizē, tādējādi demonstrējot savu kompetenci.
Viedokļa līdera potenciāla realizēšana
Arvien populārāka kļūst tendence publiski dalīties savā pieredzē, padomos, veiksmēs un reizēm arī stāstos par neveiksmēm, lai iedvesmotu un iedrošinātu citus, kas izmēģina savus spēkus profesionālajā ceļā pa kuru jau gājis cilvēks, kas par to stāsta. Šobrīd par spilgtu profesionāļa iezīmi tiek uzskatīts skaidrs un pārliecināts viedoklis. Jebkurš var pievienoties visiem pārējiem atbildot ar “jā” vai “nē”, bet katrs kurš ir gatavs izteikt savu viedokli un uzdrošinās paust to publiski, gūst sev sekotājus, raisa diskusiju, kas tikai spēcina šīs profesionāļa publisko tēlu.
Izaicinājuma, izaugsmes un sadarbības iespējas
Ikvienam ik pēc noteikta perioda vai virsotņu sasniegšanas pienāk brīdis, kad sev tiek uzdots jautājums “Un ko tālāk?”. Šie brīži nereti ir izšķiroši cilvēku karjerās, kad, iespējams, pilnībā tiek mainīts darbības virziens, ieņemtais amats vai darbības vide. Ja šāds brīdis ir pienācis, LinkedIn ir lieliska platforma, kur likt par sevi manīt rekrutieriem vai vienkārši sekot līdzi tam, kas notiek šajā vidē un iedvesmoties jauniem karjeras pakāpieniem.
Lasiet vēl:
Kādu informāciju publicēt savā LinkedIn profilā?
10 noderīgi padomi LinkedIn izmantošanai biznesam un karjerai
Vēstuļu paraugi kontaktu veidošanai LinkedIn-ā