Informācija, ko publicēt savā LinkedIn profilā
- Foto par dalība pasākumos, kas saistīti ar profesionālo darbību
Sociālais tīkls LinkedIn ir īstā vieta, kur publicēt foto no dalības tīklošanas pasākumos, konferencēs, publisku prezentāciju vadīšanas un uzņēmuma ievākšanos jaunās telpās. Visa šī informācija pastāsta daudz par Tevi, kā profesionāli.
- Pārstāvētā uzņēmuma aktualitātes
Ideālā gadījumā speciālists lepojas ar darbavietu, kurā strādā, ir tai lojāls un labprāt par to pastāsta arī citiem. Ja tas ir arī Tavs gadījums, tad nevajadzētu kautrēties no sava uzņēmuma prezentēšanas, sekotāju iepazīstināšanas ar jauno kolēģi, kopīgu kursu apgūšanas u.tml. Protams, jāatceras, ka it visā būtiska ir mērenība, lai vienkārša dalīšanās īpašos brīžos nekļūst par uzbāzīgu reklāmu.
- Oriģinālsaturu
Mēs esam par to rakstījuši un rakstīsim vēl – oriģinālsaturs ir šodienas interneta vides karalis. Brīdī, kad share (no angļu val. "dalīties") funkcija sociālajos tīklos šķiet kļuvusi par biežāk klikšķināto pogu – radi savu saturu. Un dari to tā, lai biežāk klikšķinātu uz Taviem, nevis no ārvalstu avotiem pārpublicētiem rakstiem. Izmanto story telling (no angļu val. "stāstu stāstīšana") no savas pieredzes, dalies padomos par to, kā tiec galā ar negatīvi noskaņotiem klientiem, padomiem, kā pārdot ideju investoram – jebko, kas saistīts ar Tavu darbības nozari un Tava pieredze ļauj radīt ieteikumus arī citiem nozares speciālistiem. Paša veidots saturs pastāstīs daudz par Tevi pašu kā profesionāli, šādam saturam ir pievienotā vērtība.
Informācija, ko nepublicēt savā LinkedIn profilā
- Foto ar profesionālo dzīvi nesaistītiem pasākumiem un aktivitātēm
LinkedIn ir sociālais tīkls apzinātai personīgā zīmola veidošanai, profesionālās dzīves atspoguļošanai, tāpēc kopā ar ģimeni un draugiem uzņemtus foto no kopīgajiem piedzīvojumiem labāk publicēt tādos sociālajos tīklos, kā Facebook vai Instagram.
- Izteikti negatīvu viedokli, kritiku
Visiem zināms, ka par jebkādu tematu sliktas ziņas ir labas ziņas, ja šī satura vienīgais mērķis ir iegūt pēc iespējas vairāk klikšķu un tāpēc nopelnīt. Piekritīsi arī tam, ka negatīvā pasaulē ir ļoti daudz un to kultivēt publiski nav īpaši laba doma. Publiska čīkstēšana neko labu neliecina par Tevi kā uzņēmēju vai speciālistu. Tev būtu jābūt tam, kas piedāvā risinājumu vai ar sava uzņēmuma pakalpojumiem vai viedokli, kas balstīts pieredzē. Bet, ja potenciālie sadarbības partneri redzēs Tevi tikai sūkstāmies, tas savā ziņā radīs arī iespaidu par Tevi, kas diez vai būs pozitīvs. Protams, ja esi izmantojis kādu pakalpojumu un nesaņēmis solītu, Tu vari padalīties ar sekotājiem, lai aiztaupītu viņu rūpes, kas varētu gadīties nonākot līdzīgā situācijā. Bet publiskas negācijas par globālo situāciju nav tā informācija, kurai vajadzētu parādīties Tavā LinkedIn laika joslā.
- Pārstāvētā uzņēmuma "uzbāzīgus" piedāvājumus
Pastāstīt par sevi un savu uzņēmumu viennozīmīgi ir kas ļoti nepieciešams, bet to ir jāmāk izdarīt pareizi. Šodien, kad katrā nozarē ir simtiem piedāvājumu un dienas laikā mēs saskaramies ar neskaitāmiem aicinājumiem nopirkt to vai šo – cilvēki no tā ir noguruši. Ja Tavs pakalpojums būs labs un Tu mācēsi to pasniegt, klients Tevi sadzirdēs, bet vienkārša "reklamēšana" laikmetā, kurā dzīvojam, vairs nav labais tonis. No tās vajadzētu izvairīties arī savā komunikācijā sociālajos tīklos.