Stratēģijas noteikšana
Pirms uzsākt head-hunting procesu, ir nepieciešams skaidri noteikt meklēšanas stratēģiju. Kādas īpašības un prasmes Jūs meklējat? Kādas priekšrocības piedāvā Jūsu uzņēmums? Efektīva stratēģija palīdzēs ierobežot kandidātu lokāciju un padarīt meklēšanu vērstu uz konkrētiem mērķiem.
Aktīva meklēšana
Head-hunting ietver aktīvu talantu meklēšanu ārpus parastajiem kanāliem. Tas var ietvert konkurentu analīzi, dalību profesionālās pasākumos, sociālo tīklu un profesionālo platformu izmantošanu. Izveidojiet kontaktu tīklu, kas palīdzēs Jums vieglāk atrast un piesaistīt perspektīvus kandidātus.
Stratēģiskās partnerattiecības
Sadarbība ar citiem uzņēmumiem, rekrutēšanas aģentūrām un izglītības iestādēm var būtiski uzlabot Jūsu headhunting rezultātus. Tas palīdz izveidot partnerattiecības, kas pārsniedz parastos meklēšanas kanālus un nodrošina piekļuvi unikāliem talantiem.
Spēcīgs darba devēja zīmols
Talantu piesaiste ir arī saistīta ar pievilcīga darba devēja zīmola veidošanu. Izmantojiet sava uzņēmuma stiprās puses, lai piesaistītu kandidātus un pārliecinātu viņus, ka strādāt Jūsu organizācijā ir unikāla iespēja attīstībai un panākumiem.
Uzmanība uzņēmuma kultūrai
Headhunting ir efektīvs tikai tad, ja atrastie talanti ne tikai atbilst profesionālajiem prasījumiem, bet arī iekļaujas uzņēmuma korporatīvajā kultūrā. Pievērsiet uzmanību ne tikai prasmēm, bet arī vērtībām, ar kurām kandidāts varētu dalīties jūsu kolektīvā.
Headhunting ir neatņemama veiksmīgas personāla vadības sastāvdaļa. Pareiza stratēģija, aktīva meklēšana, stipras partnerattiecības un unikāls darba devēja zīmols - tie ir veiksmīga headhunting galvenie komponenti. Izmantojiet šos principus, lai piesaistītu un noturētu labākos talantus, kuri padarīs Jūsu biznesu vēl veiksmīgāku, bet mēs, DarbaGuru palīdzēsim jums ar to.
Ja vēlaties saņemt vairāk informāciju par headhunting, esam atvērti sarunai.
Sūtiet savu pieprasījumu šeit.