- Pievienojieties LinkedIn nozares specifiskajām grupām, piemēram, mārketingam, PR un pārdošanas novatoriem, aktīvai apmācībai un komandas veidošanai. Izveidojiet savu kontaktu tīklu, lai tiešā veidā sazinātos ar cilvēkiem, kuri aktīvi meklē darbu tajā nozarē, kurā pieņemat darbā jaunus darbiniekus, un sekojiet līdzi nozares jautājumiem, jaunajām tehnoloģijām un organizētajiem pasākumiem.
- Apsveriet vairāk nekā tikai aktīvus darba meklētājus – iespējams, Jūsu piedāvājums ieinteresēs kādu, kurš tajā brīdī nemaz neplānoja mainīt darbu, un Jūs varēsiet piesaistīt savai organizācijai īstus talantus. Meklējiet potenciālos kandidātus un nebaidieties viņiem rakstīt!
- Pārskatiet savu konkurentu darbības LinkedIn un smelieties iedvesmu no paraugprakses.
- Pārliecinieties, ka jums ir uzņēmuma profils LinkedIn, lai stiprinātu savu darba devēja zīmolu. Profilā jāiekļauj īsa informācija par zīmola vēsturi un aktivitātēm, kā arī varat iekļaut sava biroja vai pozitīvi noskaņotu darbinieku fotogrāfijas.
- Izmantojiet savu darbinieku tīklu, lai reklamētu savu zīmolu kā pievilcīgu darba devēju. Lūdziet viņus dalīties ar jūsu ierakstiem, kas palielinās redzamību un ļaus jums sasniegt potenciālos kandidātus.
- Vienmēr pārbaudiet kandidāta pieredzi un atsauces viņa profilā. Neatkarīgi no tā, vai viņi aktīvi meklē darbu un vai viņiem ir pilnīgs un atjaunināts profils. Tas palīdzēs Jums iegūt galveno informāciju pirms pirmās saziņas.
- Dodiet kandidātiem iespēju pieteikties darba piedāvājumam, izmantojot LinkedIn. Tas paātrinās un vienkāršos pieteikšanās procesu, tādējādi pozitīvi ietekmējot kandidāta pieredzi.
- Izmantojiet ATS sistēmas, lai piekļūtu visām lietojumprogrammām vienuviet. To galvenā iezīme ir ātrāk un efektīvāk pārvaldīt personāla atlases procesu.
- Darba vietu jeb vakanču publicēšana LinkedIn darbojas kā maksas par klikšķi modelis (maksa tiek iekasēta, kad kandidāts apskata darba piedāvājumu). Varat iestatīt, lai piedāvājums tiktu pārtraukts, tiklīdz tas sasniedz noteiktu budžetu, vai jebkurā laikā to manuāli iepauzēt.
- Vēl viena bezmaksas iespēja ir publicēt ziņu ar saiti uz jūsu karjeras cilni ar darba piedāvājumiem jūsu uzņēmuma LinkedIn profilā. Tādā veidā sasniegsiet cilvēkus, kuri jau zina zīmolu un interesējas par to. Kad uzņēmuma profils ir aktīvs un tam ir liels sekotāju pulks, šāda piedāvājuma klāstu ir viegli paplašināt. Turklāt varat ietaupīt nedaudz budžeta un izvēlēties sponsorētus ierakstus, lai uzlabotu piedāvājuma redzamību.
Ko vēl Jūs varat darīt kā rekrutieris?
- Rūpējieties par savu profilu - augšupielādējiet profesionālu, nesen uzņemtu fotogrāfiju, aizpildiet virsrakstu, aprakstot savu amatu un nozari, kurā pieņemat darbā. Tāpat uzrakstiet kopsavilkumu, kurā varat iekļaut savu pieredzi vai aprakstīt savas intereses. Pievienojiet iepriekšējās pozīcijas un publicējiet sertifikātus, kas apliecina pabeigtos kursus vai apmācības. Iepazīstiniet sevi ar kandidātiem visprofesionālākajā skatījumā, kādu varat par sevi sniegt.
- Izveidojiet savu personalizēto URL. Varat viegli mainīt to iestatījumos, aizstājot numurēto URL ar lietotājam draudzīgu versiju, piemēram, savu vārdu un uzvārdu.
- Paturiet prātā SEO - noteikti iekļaujiet atslēgvārdus savā virsrakstā un kopsavilkumā, ko kandidāti var meklēt.
- Pielāgojiet privātuma iestatījumus - varat paslēpt noteiktu informāciju, noteiktas kontaktpersonas vai datus. Rūpējieties par savu un savu kandidātu drošību un privātumu.
- Neaizmirstiet par labām manierēm. Tīmeklī svarīgas ir arī personīgās manieres. Pārliecinieties, vai Jūsu publicētie ieraksti ir pieklājīgi, valoda ir pareiza un vai nesūtāt masveida ziņojumus, kas izskatās pēc surogātpasta.
- Esiet aktīvs – LinkedIn ir biznesa cilvēkiem domāts sociālais tīkls. Iesaistieties grupu diskusijās, publicējiet vērtīgu saturu un rakstus, komentējiet un kopīgojiet savu kontaktpersonu intriģējošās ziņas. Tas palielinās Jūsu profila redzamību un sasniedzamību.
- Regulāri pārbaudiet savu LinkedIn statistiku, lai redzētu, kas Jūsu profilā darbojas labi un kas ir jāuzlabo.